Happy Birthday Anichka :)

Monday, February 23, 2009

დაბ დღე მაქვს :) დავბერდი - და ტეხავს ცოტათი. არ შეგიმჩნევიათ? რაც უფრო იზრდები, მით უფრო აღარ გიხარია დაბადების დღე... ბოლო 5 წლის განმავლობაშ პირველად ვარ თბილისში ჩემ დაბადების დღეზე... და უცნაურია :)

რამოდენიმე მეგობარს მოვკიდებ დღეს ხელს და წავიყვან ჩემს მიერ უკვე ყველგან ნაქებ "მასპინძელოში" - ხალხო ამაზე გმერიელი ხინკალი თბილისში არ არის, ქაბაბი პირში დნება, და უმაგრესი შემწვარი კართოფილი და მწვადი აქვთ... (პრ ში დისკაუნტს მოვითხოვ)!!!

ჭამა კაია მარა აი სულიერება სადაა? გაქრაა? იმედია არა :) არაა ეს დღე ისეთი, როგორსაც ვინატრებდი - ალბათ ჯერ არ დამდგარა ამის დრო, არ ვიცი ოპტიმისტი ვარ და მიმაჩნია რომ ჩემს ქუჩაზეც ჩაივლის პრიანიკებით დატვირთული მანქანა (c) მამაჩემი...

3 comments:

Unknown said...

gz ანი :* მალე მოვა პირიანიკებიანი მანქანა :) დარწმუნეუბლი ვარ. ლავიუ :*

Lasha Gabunia said...

გილოცავ ანი ჩემო კარგო! წარმატებები და ჯანმრთელობა შენ. .)

უბრალოდ said...

დიდიხნის წინ უნდა მომელოცა მაგრამ ვერაფრით ვერ დავპოსტე , რაღაცას ახურებდა, მოხსენი რა ეს ვორდ ვერიფიკაცია -რა აზრი აქვს ,ტყუილა გვაწვალებს : )

გილოცავ და მრავალს დაესწარი და საინტერესო ცხოვრებას გისურვებ :)

Post a Comment

 
Anichka and everyone around. Design by Pocket