წერის მუზა 2, Tom-ი მე 8, Jerry მე 6

Saturday, September 19, 2009


კიდევ გამახსენდა მოსაყოლები, ასე მაგალითად ჩემი რემონტი და იეღოველი და ქურთი მეზობელი :))) უკვე კურიოზია :))

ჩემ მეგობარ ავთოს სიყვარული ეწვია, სახელად ნინიკო, ჩემი კლასელი, მოდით ამ ჭიქით ამ ახალგაზრდებს გაუმარჯოთ, ამ გუგულებს, გვრიტებს და მოჭიკჭიკე ანგელოზებს...

როგორი უცნაური რამეა ეს სიყვარული ისე, მოვარდება, აგაფორიაქებს, ჭკუიდან გადაგიყვანს, შეგიტევს, დაგკასტავს და ან დარჩება ან და წავა... თუ არ წავიდა ესეიგი კარგია, თუ გაღრმავდა და ფესვები ჩააღრმავა სულ მთლად კარგია, მთავარია ცალმხრივი არ იყოს... კაი რამეა ორმხრივი სიყვარული, ვისაც განუცდია მიხვდება, თვალებში რომ შეხედავ და მეტი არაფერი გინდა ამ ქვეყნად... სითბოში რომ იძირები... კაია კაი....

გამახსენდნენ ნათლულები, ელენე და ანაბანა - წოდება "მოტო" ჩამოერთვა. ელენე პრინცესაა, პრანჭია ლამაზი პრინცესა, ანა გოჭი :) ცარელა ლოყები და ლამაზი ლამაზი თვალუკები.

გამახსენდა ჩემი კატა, რომელიც 4 თვის წინ წავიდა... მენატრება :( კარგი ფისო იყო, საყვარელი, ლამაზი, სანი ერქვა... სულ დავდივარ ქუჩაში და ვეძებ, ეგება და დავინახავ სადმე, მარა მგონი ჩემი მეზობლის ძაღლმა გაისტუმრა მარადიულში... :(

დედაჩემი - ნერვიულობისგან წნევები აქვს - როდის მორჩება ეს რემონტი... კი კაია გახდა, მარა ასე ტეხავს... ერთი მე არ ვხდები რა ნერვიულობაზე, უფრო ვსუქდები...

ეჰ წავალ სახლში, ცივა და ბნელა... კიდე კაი ჩემი რულჯა მყავს...

0 comments:

Post a Comment

 
Anichka and everyone around. Design by Pocket